خطیب جمعه لامرد تاکید کرد: علت تعویق بعضی از طرح‌ها و پروژه‌های میلیاردی در شهرستان لامرد چیست؟، مگر می‌شود کسی بیاید و مسئولیتی را بگیرد و بعد از چهار سال خبری از برخورد با او نباشد.
کد خبر: ۸۶۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 19 June 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های نماز جمعه امروز لامرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، بویژه سیدالشهدای انقلاب اسلامی ایران، شهید بهشتی تصریح کرد: ما نیز به نوبه خود عرض تبریک و خدا قوت به آیت الله رئیسی، رئیس دستگاه قضائیه انقلابی و مردمی داریم که برخورد جدی با مفسدین از بیرون و درون در حال انجام است.

او به مطالبات و درخواست‌های مقام معظم رهبری از سال ۸۹ تا ۹۸ به دستگاه قضائیه اظهار کرد: الزامات قوه قضائیه باید به جایگاهی که هر فرد مظلومی با رجوع به دستگاه قضا می‌تواند حق خود را دریافت کند برسد.

حجت الاسلام حسین زاده تاکید بر برطرف کردن تعارض قوانین و انطباق رأی دادگاه بدوی و تجدیدنظر در بعضی از پرونده‌ها را از دیگر مطالبات رهبری دانست و گفت: باید با مفسدان اقتصادی مبارزه جدی کرد.

خطیب جمعه لامرد تاکید کرد: علت تعویق بعضی از طرح‌ها و پروژه‌های میلیاردی در شهرستان لامرد چیست؟، مگر می‌شود کسی بیاید و مسئولیتی را بگیرد و بعد از چهار سال خبری از برخورد با او نباشد.

وی ضمن درخواست از دستگاه قضاء برای مبارزه جدی با کوه خواران، زمین خواران و وقف خواران تصریح کرد: دفاع از حقوق عامه مردم و ورود جدی در رفع موانع تولید و مشکلات کارخانجات نیز از اهم دیگر برنامه‌های دستگاه قضائیه از بدو ورود آیت الله رئیسی تا کنون بوده است که از دستگاه قضائیه می‌خواهیم، تا با بعضی از ناهماهنگی‌ها بین ادارات مثل شهرداری‌ها و… را برخورد کند.

حجت الاسلام حسین زاده گفت: علت اینکه بعضی از طرح‌ها چندین سال به تعویق افتاده است چیست، اگر جاهایی را افتتاح کردند و مردم بهره نمی‌برند، باید سوت و کف زد، ابداً، و از شهرداری می‌خواهیم تا نسبت به ترمیم آسفالت کوچه‌ها در اسرع وقت اهتمام ورزد.

وی ضمن در خواست مجدد از دستگاه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی خاطرنشان کرد: در برخورد با مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، اگر در شهرستان لامرد سر و کله‌هایی از مفسدین هست بسم الله و شروع کنید و از مردم می‌خواهیم تا طوماری نوشته شود و در آن، هم از آیت الله رئیسی تشکر شود و اگر بعضی از فسادهای کلان در شهرستان است برخورد جدی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار